Sunday 12 November 2017

Iremit Forex Utveksling


WORLDWIDE EXCHANGE PTY LTD 8211 BLACKTOWN Suite 1 No.16 Main Street, Blacktown New South Wales 2148 Australia Driftstimer Mandag 8211 Onsdag 038 Fredag: 9:00 8211 17:30 Torsdag: 9:00 8211 17:30 - Dagslys Sparingstid) 9:00 8211 18:30 (Sommertid) Lørdag: 9:00 8211 16:30 Søndag: 9:00 8211 15:30 Kontaktnummer Ringesignalnummer: 02 80 155 233 Kontornummer: 02 96 216 373 Faksnummer: 02 96 797 770 E-postadresse teamaustralia-FOiremit-inc iremit. ausmyiremitfo Asia-Stillehavet (AGENTS) WELARS EXPRESS BALIKBAYAN-BOKSER 6 BYRON ST CLAYTON AUSTRALIA ANNIE ASIAN GROCERY AND MOOD SHOP 23 TIGHENS TERRACE, TIGHES HILL NSW AUSTRALIA 52 JINDABYNE CIRCUIT WOODCROFT NSW 2767 AUSTRALIA AR MIGRASJON KONTOR 8 MELBOURNE ST AUSTRALIA ATT FOTOBOOTH ROCKS 14 VILLAGE WAY BRACKEN RIDGE 4017 AUSTRALIA CHITO ANG PTNR C 038 F ANG ENTERPRISES 14 ROSE COURT GOWANDRAE 3043 AUSTRALIA 13 NICHOLS DR MORNINGTON VICTORIA AUSTRALIA JA ASIAN EXPRESS 3 CLARET ASH CLOSE ABERG LASSLYN NSW AUSTRALIA 119 AV LANE GLADSTONE QUEENSLAND AUSTRALIA 25 PORTLAND ST MORAYFIELD OLD 4506 AUSTRALIA SHOP4 VILLAGE LAKESIDE SHOPPING CENTER, AUSTRALIA E WACHER MIGRASJONSTJENESTER 8 CRESLEIGH CLOSE WOONGARAH NSW AUSTRALIA 7 MOODY COURT MALAK NORTHERN TERRITORY AUSTRALIA BROWNING ASIAN SERVICES 18 OWEN ST INNISFAIL QLD AUSTRALIA KABSAT Variety Store 11 SORRENTO AVE Hoppers Crossing Melbourne Australia 7 WALDON STWILSON WESTERN AUSTRALIA 3B MARGARET STREET YARRAMAN QLD QLD AUSTRALIA 21 FRAZER AVE CRANBROOK TOWNS 4818 AUSTRALIA MARY JAYNE AGGABAO 69 SMITH ST DARWIN Northern Territory Australia ASIAN SPOT butikk 3 MAITLAND MARKEDSPLASS, ELGIN STREET MAITLAN AUSTRALIA 13 FRINDERSTEIN WAY KARRATHA WA AUSTRALIA 13 LOCKYEAR STED CRESTBROOOK MT LOIUSA AUSTRALIA KAPAMILYA ASIAN SHOP 17 BOOTHBY ST KEDRON 4031 AUSTRALIA HUNTS BOUTIQUE 038 VARIETY 74 CURAWONG STREET INGLEBURN NSW AUSTRALIA PHILHOUSE FOOD IMPORT AV AUSTRALIA 15 CRINAN COURT CASTLE HILL, 2154 NEW SOUTH WALES, AUSTRALIA 121-27 JONES ST WENTWORTHVILLE AUSTRALIA LA KARITELA ENTREPRISE 9 GLOBE ST. GAILES QUEENSLAND 4300 AUS 20 BANKSIA ST CABOOLTURE QLD 4510 AUSTRALIA PLOTEK INVESTMENTS PTY LTD SHOP 121 HOPKINS STREET FOOTSCRAY MARKET VICTORIA AUSTRALIA 40 MCELHONE CT BELCONNEN AKT AUSTRALIA EVERLASTING GIFTER OG BLOMMESHANDEL 406 147-157 QUEEN ST CAMBELTOWN AUSTRALIA SERAS ENTERPRISES - AUSTRALIA 8 BEDFORD STREET, RESERVOIR, VICTORIA 3073 AUSTRALIA WORLDWIDE EXCHANGE PTY LTD 8211 PERTH Shop 1028A Centro Galleria kjøpesenter, hjørne Collier og Walter Roads, Morley WA 6062 Driftstimer mandag 8211 onsdag 038 fredag-lørdag 9:00 8211 17:00 torsdag: 9:00 AM 8211 7:00 PM Søndag: 11:00 AM 8211 17:00 Kontaktnummer (618) 6365 4956 (618) 9275 2814 Mobil: 04 29 129 098 04 05 471 952 E-postadresse teamaustralia-FOiremit-inc iremit. ausmyiremitfo Asia Stillehavet (AGENTS) INTERNATIONAL REMITTANCE (CANADA) LTD. ALBERTA 8211 EDMONTON 8211 WEST EDMONTON MALL Unit 2571, Chinatown Hall, West Edmonton Mall 8882-170 St. Edmonton, AB T5T 4M2 Driftstimer Mandag 8211 Fredag: 10:00 8211 21:00 Lørdag: 10:00 8211 9: 00 PM Søndag: 10:00 8211 18:00 Kontaktnummer (1) (780) 475 8853 Faksnummer: (1) (780) 475 8853 Email adresse teamedmontonmyiremitfo Nord-Amerika (AGENTS 038 TIE-UPS) EDM103 CO OLCO ENTERPRISES 2827 MILLWOODS ROAD, EDMONTON ALBERTA T6K 4A9 16420 43 ST. EDMONTON AB T5Y 0H8 EDM500 CO MATILDA G. NAVALES 302-9909 BELLAMY HILL EDMONTON AB, T5K 2B1 EDM7000 CO HOLY FAMILY ANSATTE 2827 MILLWOODS ROAD, EDMONTON ALBERTA T6K 4A9 MHAYBELLES RENSNINGSTJENESTER 10309-99 ST. HØY NIVÅ AB T0H 1Z0 16A BIRCH ROAD FORT MCMURRAY AB T9H 1J7 EDMMDAGMAN CO MALOU DAGMAN 636, 999-36TH STREET N. E. CALGARY ALBERTA T2A7X6 CO EDMONTON OFC 8211 GEMMA WIEBE 4923 50 AVENUE ST. PAUL AB, TOA 3A1 ADVANTAGE GOVERNOR 038 KONTROLLER INC 1013 8211 14 AVE WAINWRIGHT T9W 1K5 IAELUD CO EDM 8211 LUDYS CAKE SHOP 636, 999-36TH STREET N. E. CALGARY ALBERTA T2A7X6 INTL. REMITTANCE (CANADA) LTD. EDMONTON 2827 MILLWOODS ROAD, EDMONTON ALBERTA T6K 4A9 276 BALL STED FORT MCMURRAY AB T9K 2A2 BARAKO JASPER CAFE 607 CONNAUGHT DRIVE JASPER AB T0E 1E0 TRITO LTD. OA VÆR DIN BUCK 3305 8211 43 AVENUE NW EDMONTON 1820606 ALBERTA LTD OA PINOY SARI-SARI 7256 8211 101 AVENUE JMC FREE LTD OA ADOBO ERFARING 2809 MILWOODS ROAD ASIAN MINI MART 3-8802 FRANKLIN AVE WINNIPEG, MB INTERNATIONAL REMITTANCE (CANADA) LTD. MANITOBA 8211 WINNIPEG 8211 PORTAGE PLACE SHOPPING CENTER Enhet 257-393 Portage Avenue Portage Place kjøpesenter Winnipeg MB R3B 3H6 Driftstimer mandag 8211 onsdag 038 lørdag: 10:00 8211 18:00 torsdag 038 fredag: 10:00 8211 9: 00 PM Søndag: 12:00 PM 8211 17:00 Kontaktnummer (1) (204) 505 2411 Faksnummer: (1) (204) 505 2413 Hotline nummer: (1) (204) 813 4155 E-postadresse teamwinnipegmyiremitfo Nord-Amerika (AGENTER 038 TIE-UPS) 214-2305 MCPHILLIPS ST. WINNIPEG MB R2P 2W2 INTL. REMITTANCE (CANADA) LTD. WINNIPEG PORTAGE SHOPPING CENTER PORTAGE AVE WINNIPEG MB MANG GERRYS FILIPINO STORE 109 ALBERT STREET REGINA SK S4R2N3 5 SISTERS PINOY STORE 10204 11TH AVE NORTH BATTLEFORD SK S9A 2S5 429 BELL STREET, INDIAN HEAD 1445 ARLINGTON WINNIPEG MB R2X 1T3 ELMER G. PIMENTEL 119 PELLY AVE. RUSSELL MANITOBA div ul data-uk-grid-margin LIK SANG PLAZA LIK SANG PLAZA Shop 280, 2F Lik Sang Plaza, 269 Castle Peak Road Tsuen Wan New Territories, Hong Kong Driftstimer mandag 8211 Lørdag: 8:30 8211 6:00 PM Søndag: 7:30 8211 18:30 Kontaktnummer Telefaks: (852) 2490 1028 E-postadresse teamhongkongmyiremitfo Asia Pacific (AGENTS) SHOP 38 GF EAST MARINA SQUARE, SOUTH HORIZON APLEICHAU, HONG KONG APHRODITE BL PINOY PRODUCTS UNIT 25 2F, 201 ABERDEEN MAIN ROAD ABERDEEN HONG KONG ASHLEY TRADING HK BY MARY ANN MARANAS SHOP 81 GF PAK TIN SHOPPING CENTER 1-3 WAI CHI LANE SHEK KIP MEI, KOWLOON HK C038C REMITTANCE OG TJENESTER FLATROOM 702 SUNNY HOUSE 12-16 LI YUEN ST. WEST CENTRAL HK SHOP NO. 503 STALL 12 5F CHIFU LANDMARK POK FU LAM, HONGKONG FILMART GENERAL TRADING 8211 AVERDEEN BR. G52, 7 SEAS SHOPPING CENTER 121 KING ROAD NORTH POINTExcellent Valutakurs Kabayan Remit tilbyr en konkurransedyktig valutakurs. Våre transaksjonsgebyrer er lavere enn banker og andre pengeoverføringsselskaper. Rask effektiv levering Kontanthenting og overføring til BDO innen 24 timer Bankoverføring til BPI, Metrobank, PNB, RCBC, Landbank og andre større banker innen 1-2 virkedager. Hjemlevering 1-2 virkedager innen Metro Manila amp 3-4 arbeidsdager Provincial. Ingen sending av dokumenter Sende penger online til Filippinene bør være praktisk og problemfri. Med Kabayan Remit kan du sende penger online 247 uten å måtte sende noen dokumentasjon. Ved full online verifikasjon debetkort eller Sofort bankbetaling Betal for din filippinske betaling sikkert og sikkert med ditt debetkort eller via Sofort Banking. Kabayan Remit bruker samme 128-biters kryptering og fysisk sikkerhet brukt av banker. Viktig Rådgivende Vær oppmerksom på at du kan betale din betaling ved bruk av ditt debetkort eller ved å bruke online bankoverføring (ingen kontantinnskudd, vennligst). Debetkortbetalinger kan bare brukes til 999. Eventuelle transaksjonsbeløp på mer enn 999 skal betales direkte til vår bankkonto: Kontonavn. KABAYAN REMIT Kontonummer: 14089373 Sorteringskode. 23-05-80 Bank. Metro Bank UK, London Branch Reference. navn på avsender. 020 3474 0999 infokabayanremit Be om tilbakekallingskontroll Kabayan avgir jobbmuligheter for deg Besøk Kabayan Finance Hvis du har lite penger eller trenger ekstra penger, kan Kabayan Finance hjelpe deg med dine kortsiktige lånekrav Kabayan-oppdraget er veldig pålitelig, alle personalet virker som involverer og veldig hyggelig å håndtere oss kunde, jeg opplever litt problem før, men hovedkontoret i Filippinene handlet raskt som er veldig imponerende, bedre valutakurs sammenligne med andre forwarder og effektiv og pålitelig, føler jeg meg Jeg er en verdsatt kunde hver gang transaksjonen blir gjort. Min familie på Filippinene er også glad siden alle transaksjoner er alltid på gang og riktig. Tusen takk for din gode og ærlige service Ninfa Torres Aresgado fra Romford 28. oktober 2016 Takk Kabayan. Rask og praktisk måte å sende penger til Filippinene med høy renteveksling og lavt gebyrgebyr Cecille Raran fra London januar 2017 Takk, Lani, for en utmerket og tilfredsstillende transaksjon. Jeg er oppfordret til å gjøre fremtidige forretninger med deg. Amelia Macrae fra Sutton Coldfield januar 2017 Sambat Trust leter etter en rask og kostnadseffektiv tjeneste i 2015 for å overføre midler fra U. K. for å støtte vårt arbeid på Filippinene. En Sambat Trust-supporter som bor i England anbefaler sterkt Kabayan Remit, nettransaksjonstjenesten hun pleide å sende penger til sine kjære hjem i Filippinene. Etter mer enn et år med å bruke tjenesten har vi funnet Kabayan Remit å være profesjonell og effektiv. Vi er stolte av å være tilknyttet dem. Anthony Mariano av Sambat Trust fra Aylesbury Januar 2017 Vennligst send min Big Takk til dere alle. Jeg mottok tabletten min i dag. min vinnende premie for måneden av decofile tegning. Så glad. Fortsett med utmerket service. Gratulerer nytt år til alle dere Mary Ann Martir fra Worthing desember 2016 Jeg var på utkikk etter et trygt, raskt og enkelt pengeoverføringsselskap gjennom google, og jeg fant dette kabayan-oppdraget. Det var min første gang her, så jeg ringte til dem og ble assistert av agent Sharmaine Batalliones, hun hjalp meg på registreringsprosessen og utvidet hennes hjelp hele veien på min første transaksjon uten noe rush og hun ga seg tid og krefter for å forklare alt. Kundeservice var utmerket, og er en fordel for laget. Bra gjort. Jeg er så glad for å være et nyeste medlem og vil definitivt anbefale til venner og familie. God jobb Erlyn Lomibao fra Croydon 28. oktober 2016 Hvis du vil at familien din skal motta pengene du sender til dem, må du bruke KABAYAN REMIT. Raskt og veldig enkelt, ikke noe problem, de vil motta beløpet mindre enn 30 min. Leigh Lanuza Flynn fra London 27. oktober 2016 Har vært i kabayanremit i mer enn to år nå, og har ikke opplevd noe problem siden. Kundeservice er fantastisk. De har møtt kundenes forventning Aleihs Retto fra Isle of Man 26. oktober 2016 Takk for at du er så nyttig. Er så stress om broren min da ikke sikker kortleseren vil ikke jobbe. Takk til deilig Ana Liza. Hun er en STAR Grace Barry fra Aylesbury 21. oktober 2016 Bedre enn det andre selskapet og også det billigere den raske og pålitelige kabayan remittance du kan samle det du sender ingen skjulte kostnader, så jeg gir deg 4 stjerner til deg Jessica Sullivan fra Birmingham 8. oktober 2016 Jeg Anbefaler Kabayan Remittance UK. Reliable, Fast and Convenient. Mer Power Kabayan Staff. Mabuhay kayo Carmela Gustilo Mercado fra Port Talbot 21. september 2016 Jeg bruker denne tjenesten når du sender penger til Filippinene, det er raskt og praktisk. Personalet, når du trenger å ringe, er alltid veldig hjelpsomme til å hjelpe deg med eventuelle spørsmål. Jeg vil anbefale denne tjenesten for alle som ønsker å sende penger til Filippinene Mark Alejo fra London 19. september 2016 Virkelig rask effektiv service. Super kundeservice i tider jeg har krevd det. Anbefaler Kevin M Bell fra Newcastle 18. september 2016 Utmerket service. Rask og effektiv. Vennlig og informativt ringesenter Amiameg M. Glover 17. august 2016 Takk Mr Luigi fra Kabayan Remit. Kvalitet på service - Fremragende. Marie Estrella fra Bath (7. oktober 2016) Så lenge jeg kan huske har jeg brukt de store navnene remittance service for å sende penger hjem. Inntil jeg oppdaget Kabayan Remit. Jeg må si at jeg var hyggelig overraskelse med valutakurs og avgifter som de tilbyr. Selv når Sterling-pundet ikke er så sterkt, gir de fortsatt den beste prisen og tror på meg når jeg sier at jeg har sett overalt. Registrering var enkelt og å sende penger er smertefritt og sikkert, og personalet er alltid vennlig og trøstende når du trenger ekstra hjelp. Sa Kabayan Remit lang ako nagpapadala ng pera ngayon. Serbisyong Pilipino na World Class. Juancho Salao fra Peterborough (1. juli 2016) I virkeligheten hadde jeg sendt penger til Filippinene, men dette er det beste beløpet jeg noensinne har møtt i 32 år siden jeg bor her i Storbritannia. Jeg kan anbefale det til noen, og jeg kan forsikre deg om at du aldri vil bli skuffet. Lerissa Elshikh fra Slough (12. juni 2016) Hei AileenMark, Takk for din hjelp tidligere i dag med å sette opp kontoen min med deg. Jeg har nå behandlet min første overføring, og jeg liker virkelig din måte å behandle den og hvor gjennomsiktig transaksjonen er til dine sendere. Jeg må si at jeg er en glad første-timer av Kabayan Remit :-) Jeg vil nevne din tjeneste til vennene mine her i Bristol City. Antonietta Barrett fra Bristol (21. april 2016) Takk Kabayan Remit for å være en god tjeneste for alle sendere som meg, for å gi utmerket ekstra innsats for å utføre sine oppgaver. Fortsett den gode jobben Også takk for at du er vinner av din månedlige tegning av mini iPad. Takk til alle ansatte Louie Delos Santos fra London (9. april 2016) Bare for å fortelle deg at ansatte er veldig høflige og imøtekommende. Dette er min første transaksjon og tommelen opp til Ed og Marian. Mange takk og jeg vil anbefale navnet ditt til resten av vennene mine. Holde opp det gode arbeidet. God PM og Gud velsigne dere alle Ana Cristy Smith fra Loughborough (07 april 2016) Utmerket service Rask og sikret transaksjoner. Høyere valutakurser sammenlignet med andre. Bare bestquot Charlotte Fontillas fra Cumbria (24. mars 2016) Takk, jeg er veldig fornøyd med hvor lett det var å sette opp en konto og sende penger til utlandet. Også, takk for 50 rabatt på den første transaksjonen. Jeg setter pris på ditt raske kundeservice-svar. Jeg vil definitivt bruke tjenestene dine hver gang jeg skal sende penger i fremtiden. Jeg er en veldig fornøyd kunde. Vil anbefale dine tjenester til venner Cheers Juleene Ramillosa fra London (7. februar 2016) Takk. Jeg vil bare la din leder vite at tjenesten din er utmerket. Meget respektfull kundeservice. Takk Rosalie Baluyut fra West Drayton (8. februar 2016) Tjenesten til Kabayan Remit er utmerket og pålitelig, så jeg anbefaler på det sterkeste til alle venner og alle filippinske Benjamin Dela cruz fra London (13. januar 2016) Kabayan Remit for meg er den mest praktiske måte å sende penger hjem. Personalet er alltid nyttig tilnærming. Ser frem til å oppleve flere tjenester med Kabayan Remit. Takk skal du ha. Ma. Aiza Almendras of Enfield (12. juli 2015) Pålitelig, høyeste valutakurs, uslåelig, vennlig personale og mest av alt 247 service plukke opp hvor som helst i Filippinene. Den beste. Emelita Isham of Derby (5. juli 2015) Nettopp startet og brukte sin tjeneste to ganger, og jeg vant en I-pad mini. Kabayan Remit har god service og vennlig personale. Den har utmerket valutakurs, og du vil motta pengene dine innen en halv time. Takk Kabayan Remit Fru Maridee Deocampo fra Sunderland (6. juni 2015) Jeg er så glad for å finne og være klient til Kabayan Remit. Det er så enkelt å sende penger online. Ingen trøbbel i det hele tatt. Takk og hold det gode arbeidet. Merle Yu fra Reading (8. mai2015) Kabayan Remit gjør det lettere for oss å sende penger til våre kjære. Å ha en rask, rimelig og veldig snill kundeservice representanter er bare noen av grunnene til at jeg velger Kabayan. Takk po Arra Constantino fra Shepherds Bush, London (5. mars 2015) Hei alle. Jeg har nettopp sendt en betaling hjem og jeg snakket med Maylyn Villafuerte. Maylyn er veldig vennlig, proffesional og svært nyttig, da dette er min aller første gang å sende penger gjennom Kabayan Remit. Vår samtale ble frakoblet av en eller annen grunn, men Maylyn ringte meg rett tilbake, slik at vi kan fortsette med transaksjonen vår. Jeg vil at ledelsen skal anerkjenne og anerkjenne sin profesjonalitet, og jeg gleder meg til å sende penger gjennom Kabayan Remit. Jeg har sendt penger i mange år på månedsbasis, og på grunn av hennes vennlige og profesjonelle holdning vil jeg vurdere å sende gjennom Kabayan og anbefale din bedrift til våre kababayans. Takk Maylyn Jonard Cartagena fra London (26. mars 2015) Så for Kabayan Remit kan jeg forsikre meg om at Rate er høyere, sammenlignet med andre som er svært tilgjengelige, og du har sjanse til å vinne premier som meg. Tusen takk til Kabayan xxx Leah Banaga fra Finchley London (8. mars 2015) Great News Takk, du vil ikke ha det samme som iPad mini. Mabilis ang serbisyo på mataas ang rate. Imelda Mamaat fra Hounslow (7. februar 2015) Takk for iPad mini. Meget god service i Kabayan god pris og ansatte er veldig hjelpsomme. Du er den beste Kabayan og mer makt. Nenita de Arce fra Kensington London (3. januar 2015) Takk til Kabayan Remit, det raskeste betalingsstedet og på nettet. Staber er veldig vennlige og støttende til våre Kababayans Mabuhay jeg vant Ipad mini på deres November-raffel-tegning. ) Vanessa Sacayan (7. desember 2014) Takk KABAYAN Det er enkelt og hyggelig å sende Padala til familien. No problem espl. For meg er det bare en gangavstand, og de er gode for å underholde hele staben. Selvfølgelig takker lunsjpapansit så mye. Melinda Paringit (6. desember 2014) Kabayan oppgir alltid god service. Jeg er glad for sin tjeneste på grunn av rask service. Familien min trenger ikke å vente så lenge på Filippinene på grunn av at Kabayan serverer umiddelbart. Gud velsigne deg Kabayan Remit. mer kraft. Asuncion Simbolas (13 desember 2014) Theres ingen sted som hjemme med. Kabayan Remit. Alle er så veldig hjelpsomme fra Phil, Joanne, Eileen, Noel. Jeg håper jeg ikke savnet en så glad for å ha flyttet til dem. hilsen Louie Delos Santos (14. desember 2014) Ville bare si at jeg nettopp har brukt selskapet for første gang åpenbart at du er skeptisk når du sender penger, men du har svart på mine spørsmål om e-post, transaksjonen var jevn rask. Din valutakurs er sannsynligvis en av de beste vi fant. Takk Servicen jeg har mottatt fra Kabayan Remit er veldig bra. De er veldig hjelpsomme og veldig glade for å gi den tjenesten du trenger. Jeg vil være mer sannsynlig å bruke Kabayan Remit igjen i fremtiden, og vil spre ordene om selskapet til min familie og venner. Som vår tjeneste Så hvorfor ikke gi oss beskjed Wed elsker å høre fra youquotThe Worlds Trusted Valuta Authority North American Edition Dollaren har blitt blandet og postet en tre-sesong høy mot euro, som ble hjulpet av en stor frøken i tyske produksjonsordrer data , å vinne på det fortsatt underpresterende pundet, holde fast mot yenen, og miste bakken til. Les mer X25B6 2017-03-07 11:43 UTC Europeisk utgave Dollaren har løst seg sammen med andre markeder som utgivelsen av februar-lønnsrapporten i februar på fredag, og Feds-politikkbeslutningen neste onsdag forventes. USD-JPY er i øvre 113s etter å ha logget en fire-sesong lav i går på. Les mer X25B6 2017-03-07 08:10 UTC Asian Edition FX-handel var stille i N. Y. på mandag, med store dollar-parringer som stod inne i relativt smal handel varierte. Greenbacken var stort sett høyere, men sannsynligvis på baksiden av nesten bakt i kakeutsikter for en Fed-renteøkning neste uke. Les mer X25B6 2017-03-06 19:20 UTCDette er et verktøy som trekker de nyeste valutakursene (til filippinske peso) fra ulike pengeoverføringssteder. Pay2home Iremit PNB BPI Western Union Exchange4free UAEexchange Mlhuillier AlFardan Exchange Al Ansari Exchange Mustafa Wells Fargo Luckymoney RemitHome LandBank Xoom Orbit Remit Soloppgang Remittance Metro Remittance BM Express Forex Verden Pinoy Først IremitAU Valutakurser som støttes for tiden, er Singapore Dollars, SGD, Hong Kong Dollars (HKD) ) Amerikanske dollar (USD) De forente arabiske emirater dirham (UAE) Thailand bhat (THB) Candian dollar (CAD) Saudi Riyal (SAR) Britisk pund (GBP) MERK: Jeg har bestemt meg for å fjerne alarmfunksjonen og widgeten som den er utnyttet og pleide å oversvømme overføringssteder. Jeg er ikke på noen måte tilknyttet disse Remmitance-nettstedet eller mottar noe fra å bruke dataene sine. Hvis du er et pengeinntektsselskap eller hvis du vil ha din quotsukiquot-overføring, skal du sende meg en epost med en link til deres forex-side på: josephjosephdeguzman Maraming salamat inyong mga suporta, Forex (). Pay2home Iremit PNB BPI Western Union Exchange4free UAEexchange Mlhuillier Alfardan Wells Fargo Luckymoney RemitHome Xoom Orbit Remit BM Forex Pinoy IremitAU (SGD), (HKD) (USD) () (THB) Candian (CAD) (SAR) Remmitance-, -. , kvotering: josephjosephdeguzman Maraming inyong MGA suporta

No comments:

Post a Comment